Zdraví
Vědci: Pravidelné pití piva v malém množství je dobré pro ženské kosti
Ikona
17. srpna 2009, 09.07 | LONDÝN | Ženy, které pravidelně pijí menší množství piva, mají silnější kosti. Na základě výzkumu španělských vědců o tom v neděli informovalo BBC. Vědci z univerzity v Caceres prováděli testy u 1700 žen průměrného věku 48 let. Zjistili, že ženy, které pravidelně pijí pivo, mají kosti silnější, než ženy, které vůbec nepijí pivo ani jiný alkohol.
Zdravé účinky ale nemá přímo alkohol, nýbrž zvláštní ingredience v pivu fytoestrogen. Tento hormon se nachází v některých rostlinách a má blahodárné účinky pro ženský organismus.
Vědci ale varují, že naopak nadměrné pravidelné pití piva a jiného alkoholu může kosti oslabovat. Ideální jsou dvě sklenky denně.
Osteoporéza - řídnutí kostí - je častým problémem žen v pomenopauzálním období.
Souhlasíte s přijetím eura?
29.7% |
||
| ||
37% |
||
| ||
17.1% |
||
| ||
16.1% |
||
| ||
Politika
-
Senát si připomněl 30 let existence. Bývalí předsedové obdrželi Symbolické klíče k horní komoře- Šéf pražské komory Simon Slanina odhalil spletitou cestu do nejvyšších pater byznysu. Zároveň představil platformu FINOBCE.
- Svoboda není samozřejmost, zaznělo u rozhlasu při připomínce Pražského povstání
- Miloš Vystrčil: Rozšíření EU je v našem zájmu, musíme mít víc odvahy
- Předseda Senátu Vystrčil v Bruselu: Musíme pracovat na tom, aby Evropa byla v rámci NATO silnější
- Více z rubriky politika
Czech Fashion Week
-
Vážení a milí čtenáři a příznivci módy a designu,- Dvacátý ples Beaty Rajské
- Ve Žďáru nad Sázavou se 14. března uskuteční ples Beaty Rajské. Jste srdečně zváni
- Vanessa Noemi Pihiková: Chci rozdávat umění, lásku, úsměv a štěstí
- Projekt Culture Buddy umožňuje lidem se zdravotním znevýhodněním vyrazit za kulturou
- Více z rubriky czech fashion week
Zajímavosti
-
Plavčíkům v Novém Jičíně nově pomáhá umělá inteligence. Dění pod hladinou hlídá soustava kamer- Za poklad u Zvičiny dostanou nálezci téměř 12 milionů korun. Podle kraje jde o výjimečný objev
- Napříč republikou se konaly Férové snídaně
- Budějovickým policistům přivezl nadšenec pevnostní minomet
- Nevzhlednou díru na náměstí by měla vyplnit kovová socha mamuta v životní velikosti
- Více z rubriky zajímavosti
Krimi
-
Lebku svaté Zdislavy se podařilo vyjmout z betonu. Nyní ji čekají restaurátorské práce- Krádež lebky sv. Zdislavy už policisté objasnili. Měla skončit v řece
- Tanec smrti se vrátí do Kryštofova Údolí, policie ukradené obrazy vypátrala
- Historické Litoměřice a věznice Bělušice si zahrají v novém seriálu Inspekce
- Viditelná přítomnost policistů v problémových lokalitách je klíčová pro bezpečnější ulice
- Více z rubriky krimi




